marți, 7 iulie 2009

Impresii de calatorie

Nu ma pot abtine asa ca voi incepe cu asta: cum doamne iarta-ma sa iti bubuie mintea sa infiintezi un post de televiziune care sa se numeasca Mynele Television. Postul asta l-am descoperit in bodega satului Cartisoara (cred ca Badea Cartan se rasuceste in mormant) cand ne-am oprit si noi ca oamenii sa bea lumea o cafea in drum spre Transfagarasan.
Altfel ce as putea sa va spun? Nu mare lucru: drumul ok in judetul Brasov dar cam varza in Arges, un drum care e insiruire de localitati intre Curtea de Arges si Campulung (efectiv iesi dintr-o localitate si dai in alta), o carciuma cu preturi incredibil de mici in Curtea de Arges (eu chiar am avut la un moment dat banuiala ca preturile afisate sunt in euro :D) si cu mancare decenta.
Cam asta ar fi, o duminica reusita.

6 comentarii:

fratele macarie spunea...

asa e .. o duminica faina ca concluzie ... bate oricand o excursie la niste vulcanii noroiosi :)))))

a ... si soselele tarii noastre sunt bantuite de multi oameni care nu isi merita masinile ce le au in dotare (ma refer la cele scumpe)

Fratele Sofronie spunea...

Nu imi aduce aminte de idiotii care nu au idee cu ce se mananca covrigul si mestecatorul. :))

fratele macarie spunea...

din cauza lor ma oftic ca nu am bani decat de un amarat de motor de 1.4 cu 75 de CP ... bun si ala pana la urma, numarand toate audi-urile si VW-urile si alte marci mai bune decat masina mea, depasite de mine in kilometrii parcursi duminica

The Wee spunea...

...altfel..o duminica minunata...muzica :D (buna, long live the rock si cd-ul din masina), munti, dealuri...cate-o mynea pe ici pe colo..dar deh...cu ei tre sa traim..ca doar nu putem sa-i omoram pe toti :D...sau :D...

The Wee spunea...

avem si poze..amatori? :D

fratele macarie spunea...

normal ca vrem poze, nici nu trebe sa fim intrebati. Eu am tot asteptat coletu cu pozele prin posta rapida, ceva ... da' nimic ... acuma le luam cumva de la tine, ce sa facem