marți, 16 noiembrie 2010

De vorba ... de care vorba?

Eu am sentimentul tot mai acut ca sunt si ca sa nu fiu singur va bag si pe voi aici, deci suntem, batrani. Dar batran tare, nu mai inteleg nimic din lucrurile care par normale tinerilor. Iamahul ne este martor cate discutii cretine am avut noi de-a lungul anilor, frati congregationisti si stimati cititori ai blogului, dar nivelul discutiilor pe care le aud in ultima vreme ma face sa ma transform usurel in autist. Si desi nu imi face placere trebuie sa ii dau iarasi dreptate lui Davidus in afiarmatia sa "noi macar suntem simpatici".
Va voi descrie un singur personaj: numele lui este "Yorick al apocalipsei" si o sa va spun cate ceva despre el. Evident cand va creste mai mare doreste sa se mute in Oz, vrea sa fie un HAL 9000, ii plac calestile, vorbeste mestesugit, in limba menestrelilor. Viata nu are nici o taina pentru el si totul este foarte simplu si la indemana.
Il voi numi generic enervat, dar din ala de te enerveaza numai cand deschide gura ... este in mod cert prima persoana careia i-ai da o sticla in cap daca te-ai afla in aceeasi carciuma.

PS: Orice asemanare cu fapte si personaje reale este voita si reala

7 comentarii:

fratele macarie spunea...

hmmm ... un fel de "tineretul asta din ziua de azi...."

si da, imbatranim si nu stiu daca frumos :)))

Fratele Sofronie spunea...

Blasfemie!!! cum sa nu imbatranim frumos? Adica vrei sa spui ca noua generatie ti-a indus in minte ideea ca nu mai esti frumos, ca sa nu zic sexy?

fratele macarie spunea...

in niciun caz nu aveam in gand asemenea blasfemii, dovada coada de la usa mea :))))

eu ma gandeam ca pentru o imbatranire frumoasa ne trebe un pot mare de la loto

Fratele Inocentiu spunea...

Nu imbatranim ... devenim mai experimentati :)))
Important e cum te simti :D

The Wee spunea...

mai voi ati innebunit?! normal ca suntem niste copii frumosi si destepti... vesnic tineri si ferice...:)))

FRATELE DAVIDUS spunea...

Nu stiu despre voi cum va simtiti , dar eu unul, in spre preafericirea mea,ma simt din ce in ce mai tanar si cel putin la fel de frumos ca acum 10 ani ( deci cand aveam 10 ani ), totul sta in spirts pardon spirits...Deci, forever young and beautiful ... cam asta, hmmm....ar trebui sa nu mai iau asa multe pastile de raceala

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.