vineri, 12 noiembrie 2010

Oare ...

Am tot incercat eu sa scriu ceva inteligent (stiu, e greu sa scriu eu ceva inteliget)dar se pare ca azi nu am inspiratie. In prima instanta m-am gandit sa scriu despre religia sferoida (m-am razgandit dar tot am nevoie de un papa/patriarh marioneta pe care sa il pun in fruntea acestui proiect al nostru), am vrut sa scriu un raspuns la "Ha mai ha teorie din istorie" (evident din punctul de vedere al unei femei, evident in masura in care ma pot pune eu in locul unei femei, evident ar fi trebuit sa imi dau shut-down la jumatate de creier) dar nici asta nu mi-a iesit. Desi am scris la fiecare dintre cele doua subiecte cateva randuri nu am fost multumit de calitatea articolului asa ca voi aborda subiecte mult mai "comune":

Oare cum se numesc locuitorii din Capatana Porcului?
Oare Satana e intruparea ei insesi?
Oare Macarie a rezolvat jumatate din Brasov pana acum?
Oare Davidus mai este preferat de mamacitas?
Oare Inocentiu va renunta vreodata la inocenta sa?
Oare Pavnutie se va muta in casa lui intr-un viitor apropiat?
Oare maine Fat Bastards va ajunge pe locul 16?
Oare am luat-o razna?


Va astept cu raspunsuri pe adresa redactiei sau in comentarii (nu ma lasati nedumerit).

15 comentarii:

nete spunea...

cu siguranta locuitorii din capatana porcului se numesc neuroni. more answers may be found here: http://www.thepigsite.com/

din moment ce iti incepi lista de nedumeriri cu "capatana porcului" cu siguranta INCA nu ai luat-o razna

in ceea ce ii priveste pe Satana si pe fratii congregationisti, numai timpul ne va spune.

ps: ce (sau cine) capatana porcului e (sau sunt) fat bastards?

Fratele Sofronie spunea...

Blasfemie, cum sa nu stii cine sunt Fat Bastards ... o sa te iert de data asta ca nu stii care e cea mai mare echipa de fotbal in sala, dar sa nu se mai repete.

fratele macarie spunea...

aceste cuvinte cu cïne/ce e fat bastards m-a lovit in inima. unii nu stiu cum traieste domne, fara sa cunoasca asemenea informatie de cultura generala

Fratele Sofronie spunea...

Si inca ceva: in spatiul meu exista un singur nete si cu siguranta nu esti tu.

fratele macarie spunea...

acuma:
1. capatana - intrebarea e: dupa posturile noastre anterioare, la femei sau la masculi ?
2. satana - dupa chipul si asemanarea cui ?
3. macarie - fac fata greu maternitatii si clinicii de nasteri, ca din cauza lor numarul asta de "jumate"se tot modifica
4. davidus - in mod clar, da ... dar vorbesc numai din presupuneri :))
5. inocentiu - s-ar putea sa fie deja in curs de transformare
6. pavnutie - la sfantu pavnutie, asta daca nu cumva vine dupa aia cu porcii
7. fat bastarzii - in mod clar, NU :)))
8. sofronie - in mod clar, NU ... ca ai pus intrebarea cu macarie :))))))))

fratele macarie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
fratele macarie spunea...

din pacate acest nou NETE are o minte pasibila de congregationisti ... nu stiu ce ne facem cu el, oare ne trebe un "frate" si pentru el ?!?! cu testele de cuviiinta, bineinteles

Fratele Sofronie spunea...

Baiatul are potential, e clar (are un bagaj genetic foarte bun), asa ca merge sa il consideram un posibil candidata la Fratie.

nete spunea...

as putea spune acelasi lucru despre spatiul meu, frate Sofronie, dar ar fi absurd ca Lebensraumurile noastre sa intre in conflict datorita unui motiv atat de futil. sunt sigur ca putem rezolva aceasta neintelegere.

frate Macarie, nu stiu daca sunt demn de a fi considerat unul dintre frati, nu inca cel putin. iar a ma folosi de bagajul genetic ar insemna a trisa.

Fratele Inocentiu spunea...

Ia sa vedem cum ma descurc la extemporal :

1- locuitorii din capatana porcului se numes .... racituri :))
2- "Fiecare dintre noi suntem un diavol, si transformam lumea in care in traim in propriul iad" = irish quote ( un fel de irish coffee ... adica citat cu visiki :))) )
3- Adevarul e dincolo de coada de femei ce asteapta la apartamentul sau
4- problema se pune daca el prefera mamacitele ... cred ca va spune ca nu vrea sa intre pe teritoriul altcuiva :D
5- .......................
6- cand vor inflori ciresii
7- nu conteaza locul in clasament ... fat bastards e o idee, o alta perspectiva data unei competitii ...sau asta ar trebui sa fie
8- momentan inca plutesti, inca nu ai fost cuprins de negura nebuniei :))

The Wee spunea...

1.trebuia sa fie intrebare cu cel putin 3 variante de raspuns

2...intruparea lor...

3.la cata buna dispozitie are in ultima vreme...probabil e aproape... sau...a trecut la un nivel superior deja :D

4.deocamdata...dar daca mai slabeste o pierde si pe ea :D

5.doar daca se lasa de baut..dar stim cu totii ca nu se va intampla niciodata

6.?!...parca era vila lui :)

7...pai nu...dar au avut macar o performanta, 9 este un numar frumos

8.cand o sa incerc sa raspund la intrebarea asta probabil ca voi fi luat-o razna

Anonim spunea...

Oare ei au nume?
Oare conteaza atata timp cat este tot ea?
Oare ce vrea sa insemne asta?
Oare are cineva raspuns la intrebarea asta in afara de el, doar el?
Oare e posibil?
Oare de ce nu?
Oareshcat...
Clar... pot garanta ca am luat-o cu totii razna!

Anonim spunea...

Satana are chef de glume...

Fratele Sofronie spunea...

Satana mereu are chef de glume, am putea spune ca e de-a dreptul jucausa.

Anonim spunea...

Adevarat graiesti, Frate Sofronie!