joi, 8 ianuarie 2009

Constrâns de "împrejurări"

Se pare ca tot voi fi nevoit sa scriu ceva. Nu ştiu dacă miserupe™ sau nu de blog, pentru că nici măcar nu m-am gândit la asta (a se observa respectarea drepturilor de autor ale Fratelui Macarie). Până la urmă s-ar putea să aibă Fratele Davidus dreptate, sa fie doar o modalitate de a fi cumva în centrul atenţiei (subconstient, desigur). Sau poate vreau doar sa rămân în umbră. Cine stie.

Asadar, primul meu post nu va avea nici un subiect; nu ştiu ce va ieşi, dar probabil nimic interesant. Despre Amsterdam... a trecut cam mult de atunci... si nu cred ca ar mai interesa pe cineva. Am pierdut momentul. Ma rog... din punctul meu de vedere, interior desigur, am fost nevoit sa îmi încalc un principiu pentru a respecta un altul (cred că ştie toata lumea despre ce vorbesc). În rest, a mai povestit Fratele Davidus.. si nu rămân foarte multe de spus. A fost o săptămână faină (aş putea spune sex, drugs and rock&roll dar nu o să mă creadă nimeni :) )

Despre Rev iarăşi nu sunt multe de zis.... îmi amintesc vag o obsesie generală pentru o anumita uşă, destul de mult gin, ceva “dans” (a se citi “prosteală”), câteva încercări, reuşite sau nu, de karaoke, oripilarea (si nu numai) celorlalti la prezenţa laturii (cu "a", nu cu "ă") mele feminine (prezentă cam des în ultima vreme :) ), si multe altele, aşa, un pic în ceaţă. În final, a fost un Rev reuşit, deşi a început cu vre-o trei ore de frig.

Cred ca o să mă opresc... deja am scris mult mai mult decât credeam că voi scrie. Sper că ajunge pentru a îndeparta îndoiala de miserupere™ ce s-a abatut asupra mea. Şi sper ca n-am întarziat prea mult ( :))))) ), pentru ca deja începusem să simt o tensiune în adunările Congregaţiei.

Cam atât. Şi ca sa fi un pic în tonul Congregaţiei, Blogul fie cu voi de acum înainte. Protestul vostru şi-a atins scopul. Şi.... Frate Sofronie.... nu uita de sondaj :).

26 de comentarii:

Fratele Inocentiu spunea...

uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bun venit in randul blogerilor :D

Fratele Pavnutie spunea...

Iti multumesc pentru primirea calda, Frate Inocentiu. Si pentru ca m-ati suportat atata fara a recurge la violenta :)

Fratele Inocentiu spunea...

"Sex,drugs & rock&roll" aproximativ, o parte nefinalizata, o parte pe jumatate, o parte inexistenta :)))))

Fratele Inocentiu spunea...

Eu zic sa nu te grabesti cu primirea calduroasa, asta a fost pentru curaj astfel incat de acum inainte vor aparea si comentariile rautaciase :D

Fratele Pavnutie spunea...

Eh... daca mi-era frica de comentarii rautacioase... nu mai postam... fara ele ar fi cam insipid blogul. Asa ca... le astept cu "placere".

Fratele Inocentiu spunea...

Stai sa intre astia "rai" :))))

Fratele Inocentiu spunea...

Eu nu prea fac comentarii rautacioase, dar m-am hotarat sa te pun in garda. Sa te astepti la ceva de genul : - te-a lasat Lavinia (sper sa nu se supere ca i-am scris numele aici :D ) sa scrii intr-un final - a slabit lesa si ai putut sa scrii in sfarsit
- noroc ca e plecata si te-ai dezlegat singur sau te-a ajutat Tumpi
- dupa milogeli indelungate ti-a dat voie sa te joci pe blog
- noroc ca partea cu the lamb e luata de catre altcineva
ca altfel le suportai si pe astea
Dar noroc ca nu au intrat astia cu comentariile rautaciase :D

Fratele Pavnutie spunea...

Touchee
Ma bucur ca m-ai "avertizat". Vazusem oricum comentarile de pe postul Fratelui Macarie... asa ca ma gandeam ce va urma...

fratele macarie spunea...

mai frate Pavnutie ... deci tu te-ai decis sa scrii ceva pe marele nostru blog exact la o ora dupa ce am postat eu ceva ?!?! sa nu se mai vada geniul meu ?!?! ma simt nevoit sa te iert acuma ... numa sa nu se mai repete

fratele macarie spunea...

despre cele zise de fratele Inocentiu (in numele altora) atata am de zis : ASA ITI TREBUIE !!! NA !!!!

Fratele Pavnutie spunea...

Pai, de fapt geniul tau a fost cel care m-a determinat sa scriu. Si intamplarea a facut sa intru atat de repede dupa ce ai postat. Dar stai linistit... ca la un singur post in cateva luni de blog... nu cred ca se va mai intampla :)

Fratele Inocentiu spunea...

Frate Macarie ... eu am zis sa-l avertizez ca nu cumva sa aiba un soc. Daca Doamne fereste patea ceva trebuia sa dam socoteala mainii ce tine lesa si nu ma vedeam bine :))))

fratele macarie spunea...

La aceste cuvinte de genul "o data la multe luni" se va revolta fratele Sofronie ... il las pe el sa te preavertizeze despre asta.

Altfel, bine ca ai scris inainte de bata de baseball ce o pregateam ... sau tesla aia ... intelegi tu :)))))) sau mai grav, pedepse de la fratele Davidus

FRATELE DAVIDUS spunea...

Mdaaaaaa, a mormait ceva si vestitul Frate Pavnutie , nimic interesant normal...Oricum nu o sa comentez in continuare lipsa de activitate de care a dat dovada pana acum. Dar de acum incolo, Frate RILA, ai mare grija, caci VOI VEGHEA SI VOI PEDEPSI FARA MILA iserupismul!!!!!!!!

Fratele Sofronie spunea...

Ptiu ... ai aparut si tu drace? Slabut, ma asteptam la ai mult talent, mai multa verva, dar se pare ca intensa activitate sexuala ti-a secatuit mintea.
Am impresia ca tu ai scris mai mult de frica pedepselor ce ti se pregateau asa ca data viitoare vreau sa vad mai multa abnegatie pentru cauza Congregatiei.

PS: Nici nu consider demna de raspuns insinuarea ta ca nu vei mai scrie un articol prea curand.

Fratele Pavnutie spunea...

Pffff..... m-a trecut un fior Frate Davidus. Citisem "iepurismul". Dar acum m-am linistit :)

Fratele Inocentiu spunea...

Frate Pavnutie ... fiecare vede ceea ce isi doreste :)))

fratele macarie spunea...

asa e ... eu am vazut "bogatism" :)))))))

Anonim spunea...

Semne bune anul are! Salut debutul pe blog al Fratelui Pavnutie.

Anonim spunea...

baaaaaaaaaaaiiii....ia nu va mai luati de Pisi, pardon cinstitul Frate Pavnutie, ca va strang de boase cu spargatorul de nuci...
chiar nu va e mila de saracul frate? Dupa ce ca e oropsit si e nevoit sa suporte atatea corvoade la care il supune diavolul, nu poate rezista ispitelor si se scufunda in diavol indiferent cine e de fata sau cine il filmeaza?.... dupa ce ca nu are timp nici sa manance? (cu exceptia anafurei care o ingurgiteaza in fiecare seara de mai multe ori, si care are forma unei particele din trupul diavoului)....perversilor, v-ati gandit la lindic...ati avut dreptate....

Anonim spunea...

asta ca tot era penurie de abjectii pe blogul nostru... siu Pisi, daca vad urme de lesa pe gatul tau, iti voi da eu sa ingurgitezi...

Fratele Inocentiu spunea...

Tu cred ca ai halucinatii de la caldura, nu observi ca toata fratia il incurajeaza sa-si exprime ideile pe blog... in privinta lesei poate se gandeste si foloseste una catifelata care nu lasa urme, daca nu vei avea tu grija de el ( probabil il vei strange cu cureaua ca sa scape de urmele de lesa ) :))

Anonim spunea...

Ia uite ce chestie... A scris Fratele Pavnutie... Bine-ai venit si la mai mare!!!

Mary (Owner of the Lamb)

Fratele Inocentiu spunea...

Parca era " Didi master of the lamb "
:)))))

Anonim spunea...

si cine ar fi acel "lamb"?....nu putem sa dam nume ca se supara So... :D

Fratele Inocentiu spunea...

Am gresit, de fapt era "lambs" dar eu nu ma prea pricep la engleza astfel incat le mai comit din cand in cand. Oare m-am scos ? :)))