vineri, 30 ianuarie 2009

De la mine citire ....

Voi incepe acest discurs de acceptare a premiului prin a multumi tuturor celor ce m-au sustinut in aceasta lupta titanica, victoria mea e si a voastra :D Tin sa precizez ca a fost o uriasa surpriza rezultatul acestui sondaj asa ca nu am niciun discurs pregatit, voi incerca sa improvizez sau as putea sa-i cer fratelui Macarie discursul ce il avea pregatit ( eu cred ca a fost un vot anti- Macarie iar eu am fost victima jocurilor de culise realizate de tricolici, pricoloci, varcolaci,moroi si alte fiinte mai mult sau mai putin mitologice) :)))))))))) Ma bucur ca am concurat intr-o companie atat de selecta si pentru mine toti fratii sunt castigatori :D ( asta am bagat-o ca nu cumva sa mi se ceara bere :)))) ) Bineinteles ca ma astept sa apara diverse comentarii : "nu-i asa ca te-ai votat de pe unde ai apucat?", "ai cumparat oameni care au votat de pe unde au apucat", " ...... merita sa castige, deci in opinia mea a fost blat ordinar", "cum dracu a iestit asta si nu iubi meu? ", "daca nu intrerupea sondajul iesea altcineva " ; atat am de zis : poate da ... poate nu ... :)))))))))))

Pana aici a fost partea modesta a discursului, acum urmeaza partea in care ma laud :D Deci ar trebui sa fac niste precizari de genul : autografe doar dupa ora 20, mister Univers pazeaaaaaa ca vin, era de asteptat sa ies eu, acum Angelina il va lasa pe Brad Pitt pentru mine, etc. ... dar nu o sa le fac :))))))))))))))))))))))))

Initial am vrut sa scriu doar : Va multumesc ... dar am considerat ca ar fi fost jignitor la adresa alegatorilor mei, mai ales ca unii dintre ei or fi votat de 3-4 ori :D

Inca odata multumim tuturor ce au votat in acest sondaj, indiferent daca ati lasat sau nu vreun comentariu .

17 comentarii:

Fratele Sofronie spunea...

Iata de ce merita sa castige Inocentiu ... cata demnitate, cata atitudine, este evident ca el e cel mai sexy.

Fratele Inchizitius spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

boringgggggg
:D

Fratele Inocentiu spunea...

Inchizitius ... bani pe lumanari oricum nu o sa dai, chiar daca ma duc pe cealalta lume pui un bax de bere in sicriu sau o sticla de coniac :))))Si daca supravietuiesc pana la intoarcerea ta vei merge cu mine si imi vei agata tu ceva frumos :)))
The Wee ... promit ca data viitoare voi scrie ceva mai putin plictisitor :D

Fratele Sofronie spunea...

The Wee sper ca nu despre discursul castigatorului spuneai ca e boring. Nu cred ca vrei sa iti atragi mania Congregatiei asupra ta. :))

Fratele Inchizitius spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Fratele Inocentiu spunea...

Oricine are dreptul la opinie, acum nu inseamna ca cine nu e cu noi e impotriva noastra :D
Oricum in curand va posta fratele Inchizitius, iar ceea ce va posta el nu are cum sa fie plictisitor :D

Fratele Sofronie spunea...

Cu siguranta nimic din ce va posta Inchizitius nu va fi plictisitor: partide sexuale cu capre afgane, trafic cu arme contra mici, bipuri primite de la un numar de rds, mersul cu kalashu' la buda ... chestii comune pentru fiecare (daca esti taliban) :))

Fratele Inocentiu spunea...

Nu are voie, astea sunt secrete de stat :))))))

Fratele Inchizitius spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Fratele Inchizitius spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Fratele Inocentiu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Fratele Inchizitius spunea...

ce misto ar fi sa si mearga....dar nu merge
asa ca o sa astept si alte sugestii, preferabil de la PISIIII ca am vazut ca el le foloseste destul de bine...

Fratele Inocentiu spunea...

Asta am gasit pe google,dar poti scrie si fara diacritice :D
Uite aici un filmulet : http://www.diacritice.ro/cum_sa_scrii_cu_diacritice_in_windows_xp

Anonim spunea...

ţa ţa ţa căpriţă ţa :)))) uite maaa mergeeee

Fratele Inocentiu spunea...

ţâţe :))))))))) si la mine merge

Fratele Inchizitius spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.