joi, 8 ianuarie 2009

Miseruperea

Precum inventarea altor cuvinte destepte cum ar fi "CIURMA" (normal, inventat tot de subsemnatul), sau fraze precum "chestia aia care se deschide si se inchide si o dai la ziua cuiva", putem studia putin un alt cuvant "MISERUPERE". Personal nu cred ca l-am inventat eu, dar cine stie ... oricum nu se iau bani pe asta, deci cui ii pasa.
Deci. De cate ori zice omu in viata "miserupe" ?! E clar ca cand zice, zice asa : miserupe, si nu "mi se rupe" (oare trebe cratima la mi ?!?!). Ceea ce e trist e ca personal am inceput sa il folosesc des. Ceea ce inseamna (in cuvintele lui sergiu) ca sunt un indaptat social si/sau un antisocial. Si sunt de acord cu el. Socializarea interivne acolo unde e alcool. Deci mai sunt si un alcoolic (desi ma indoiesc, ca nu castig destui bani sa fiu alcoolic).
Dar sa nu iesim din context. Oare doare ca o nastere sa ti se rupa ?!!? Ca e clar ca expresia se refera la organul acela ce isi mareste dimensiunile de nu stiu cate ori si nu e splina sau apendicele. Judecand dupa cele cateva mingi de fotbal primite in zona sensibila, eu cred ca nasterea e un fel de pistol cu apa (antimisoginii sunt liberi sa ma injure pentru asta in comentarii). Pai sa ti se rupa, e inceputul finalului. Te poti lua si te duce pe o sina de tren in asteptarea trenului zapezii, si sa zici "Fuck you ! you can't fire me, I quit !!". Caci deoarece nu mai ai scop in viata asta, pentru ca "organul" nu e tocmai o mana sau un picior sau un ochi. E "ORGANUL". Adica THE ORGAN. Adica ma intelegeti voi.
Sa nu ma intelegeti gresit. Folosim acest substantiv (acuma e substantiv) pentru a exprima durerea in cot, lipsa interesului, deci miseruperea (sa imi aduc aminte sa dau acest cuvant la mim). Dar si durerea din cot e nasoala. Nu ca nasterea, dar e (cred, nu am de unde sa stiu). Acuma nu sunt sigur ca vreau sa va zic sa folosim substantivul "miserupe" mai rar. Ca e prea meserias si cuprinde mult prea multe sensuri. Faceam numai analiza, la un nivel joooos de tot, si destul de incomplet.
Sa dam si exemple: cu totii suntem oripilati de faptele reprobabil ale fratelui Pavnutie. Da. Da nu alea la care v-a dus gandul din prima. Ci la faptul ca nu foloseste blogul nostru ca mijloc de exprimare. Deci : "FRATELUI PAVNUTIE ISERUPE DE BLOG". Mai bine de atat nici ca puteam exemplifica. (Observati si conjugarea substantivului: miserupe, iserupe, niserupe).
Deci gand la gand cu fratele Sofronie, sa protestam pe aceasta cale prin nepostarea altor posturi (suna bine fraza), pana cand fratele Pavnutie nu exprima idei pe blogul nostru ... si sa nu fie doar comentarii. Si daca cumva fratele Pavnutie ne lasa blogul "inghetat" mult timp, trebe sa ne gandim la pedepsele crunte la care va fi supus.

Acest post este pamflet si trebe tratat ca atare. Pana la un anumit punct :))

16 comentarii:

Fratele Sofronie spunea...

Un avertisment pentru Fratele Pavnutie: sa nu cumva sa tiserupa de cele spuse de Fratele Macarie ca se va lasa cu pedepse crunte.

Fratele Sofronie spunea...

Avertismentul fiind dat sa va explic eu cum sta treaba cu miserupia (cred ca toti Fratii ar putea sa depuna marturie ca sunt profesor doctor docent in asta): ajungi la un moment dat sa tiserupa ca tiserupe ... asta e esenta.

fratele macarie spunea...

corect ... la miseruperea de miserupere nu m-am gandit ... adevarate cuvinte frate Sofronie

FRATELE DAVIDUS spunea...

Poate Fratele Perversius pardon Pavnutie nu are idei sau nu are idei pe care doreste sa le impartaseasca cu membrii congregationisti sau fanele acestora , pastrandu-si impresionatele cugetari numai pentru el insusi; Poate Fratele Perversius pardon Pavnutie nu are timpul necesar unui asemenea proces ; Eu unul cred ca are si timp, idei nu stiu, doar ca iserupe. Prin urmare Frate Perversius pardon Pavnutie arunca si tu niste cuvinte ca no fi bai. Ce p.... mea; altfel, crede-ma , nu vrei sa ma implic in alegerea pedepselor.

Anonim spunea...

la fratele perversius(cum a zis davidus)canta gaina(nu vreau sa jignesc pe nimeni),asa ca trebuie sa va ganditi ca poate nu are voie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s. afara cu DINU VAMA

Fratele Inocentiu spunea...

Are voie, dar intai trebuie sa trimita articolul la supervizor ca acesta sa isi dea acceptul pentru postare :)))

Anonim spunea...

Excelenta antologia lui miserupe, iserupe, niserupe! Mai sa ma simt culpabila ca am ignorat atata vreme postarile voastre!

fratele macarie spunea...

uraaaaaaaa !! cineva mai citeste ce am scris si eu !!

si nu ne place insinurea cu ignoratul blogului nostru. cu alte cuvinte "tisarupt" de noi

Anonim spunea...

pre-curviosi frati...eu am impresia ca incepeti sa vorbiti in adevaratul limbaj al calugarilor... "frate, tiserupe de mine sau in mine?"...

Anonim spunea...

apropo de miserupere, cred ca lui Traian isarupt cand a proptit-o in Decebal....ca altfel nu pot sa inteleg cum naiba am ajuns un neam de poponari slinosi, care dau cu dosu-n orice chestie mai cioturoasa care le iese-n cale, numai sa-si vada scopurile atinse... sau se apleaca sa suga la orice preasfanta scula (mai ales daca e a sefului) si il gadila la clopotei, numa sa-l vada cum rade...
incep incet-incet sa-mi dau seama de ce se spune ca ne tragem "din Traian si Decebal"....

Fratele Inocentiu spunea...

Poponari or fi la voi acolo in desert, sper ca la dusuri mergi singur ... daca mergi cu negrii sa iti iei gel de dus ca poate scapi sapunul :)))
Acum serios vorbind seful a venit si cu armata de lingai de la unitate? Parca ii vad cum il acopera toti cu niste scuturi antiglont cand merge la buda cu comentarii de genul : sefu' hai ca poti ! hai mai repede ca ne ataca astia si va prind cu budigaii in vine ! :)))))))))

Fratele Inocentiu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Fratele Inocentiu spunea...

Si nu mai jigni acest popor onest, ineligent, frumos desprins parca din eden :D
Si daca te mai enerveaza lingaii onoreaza-i cu o dedicatie ( piesa o cunosti).

Anonim spunea...

fratele Inocentiu e prea cuvios ca sa foloseasca cuvinte dure...piesa despre care vorbea el (pt profani explic aici), contine versuri adecvate pentru aceasta categorie de romani: "Iti lingi in cur seful ca s-ajungi un sef mai mic?...da-te-n gatu ma-tii"...
Am simtit nevoia de a explica asta, deoarece nu am vrut sa se creeze confuzie si sa vorbiti de bine despre acei oameni, care nu exista doar in mizeria asta de armata....

saracii frati Inocentiu si Sofronie nu se prea pricep la lins, de aceea sunt si someri inca...in schimb altii ajung sa fie chemati la Directie la capitala de "buni" ce sunt...orice asemanare cu personaje reale NU este deloc intamplatoare...

Anonim spunea...

si frate Inocentiu, nu uita ca si dracii au fost desprinsi tot din Eden...

Fratele Inocentiu spunea...

De acord cu tine, mai putin la partea cu somerii : niciodata in scurta mea viata nu am luat somaj si nici nu voi lua.